Unit4 Multivers Accounting en Unit4 Multivers, waarom de een of de ander? Het is in grote lijnen hetzelfde pakket, toch? Maar er zijn toch wel een aantal cruciale verschillen die voor een accountantskantoor van invloed zijn op de core business.

Standaard administraties

U kunt werken met standaard administraties, wat uw werkzaamheden vele malen vergemakkelijkt. De standaard administratie in Unit4 Multivers Accounting kan worden voorzien van alle mogelijke grootboekrekeningen, eventueel rekening houdend met verschillende branches en bedrijfsvormen. Dit door gebruikmaking van modellen en sets.

Centraal beheer administraties

Met Unit4 Multivers Accounting kunt u flexibel en centraal al uw administraties beheren inclusief managementrapportages, btw-aangiftes, budgets en bankzaken. Of uw cliënten een eigen administratie voeren of u doet dat voor hen. Tevens is er de mogelijkheid tot het snel herinrichten bij veranderende bedrijfscultuur of toevoeging van grootboekrekeningen.

Uit te breiden met modules en branche specifieke oplossingen

Of u jaarrekeningen wilt opmaken, fiscale aangiftes wilt doen, uw uren wilt registeren en declareren, controles- en analyses wilt uitvoeren. U kunt Unit4 Multivers Accounting snel en gemakkelijk uitbreiden met de voor u gewenste modules. Zoals: Fiscaal gemak, SBR, Financial Data Suite (auditor, accountanalyser, audition)

Unit4 Management Monitor voor uw niet zelf-boekende cliënten

U hebt waarschijnlijk meer cliënten waarvoor ú boekt, dan cliënten die een eigen administratie voeren. Door de cliëntadministraties in Unit4 Multivers Accounting (online) te beheren kunt uw cliënten kosteloos een management dashboard bieden.  Hiermee hebben zij inzicht in de financiële situatie van hun onderneming. Waarmee u uw cliënten iets extra’s geeft. Als u uw cliënten ook nog de facturen via de management monitor laat maken, dan worden deze automatisch verwerkt in de administratie.

Voordelen:

  • Administratieve stamgegevens zijn altijd gelijk;
  • Centrale aanpassing rekeningschema;
  • Gelijke werkwijze voor uw interne kantoor;
  • Rapportage voor alle administraties toepasbaar;
  • Eenvoudig inboeken en afschrijven op gebouwen, inventaris en vervoersmiddelen;
  • Optimale begeleiding en (online) samenwerken met uw cliënten;
  • Het bijwerken van administraties en het aanmaken van een nieuwe klant kost minder tijd; (49% tijdsbesparing);
  • Service Center te beheren door accountant voor het beschikbaar stellen van de managementmonitor aan klanten.

Wilt u het nog eens nalezen? Klik hier voor de whitepaper


Wilt u een persoonlijk en vrijblijvend advies?

Vul onderstaande gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.