Wij staan voor je klaar!

Voor alle support- en consultancyvragen over Multivers

Klik hier voor onze support pagina over de jaarafsluiting

Dé beste helpdesk voor Multivers

Heb je een vraag over jouw Multivers-softwarepakket of wil je deskundig advies?
Onze servicedesk medewerkers staan voor je klaar, zodat jij altijd Optimaal Digitaal werkt met Multivers voor je boekhouding.

Onze servicemedewerkers zijn niet alleen gespecialiseerd in de Multivers software, maar zijn óók financieel administratief erg goed onderlegd. Daardoor weten ze precies waar jij het over hebt, denken met je mee en begeleiden je snel naar een passende oplossing! Op deze pagina vind je de verschillende support mogelijkheden, zodat je snel geholpen bent.

Kennis

De kennis die wij door de jaren heen hebben opgebouwd, willen wij graag met je delen.
Dit doen wij op verschillende manieren:

  • Kennisbank, met tips en handleidingen
  • Blogs en artikelen om je te inspireren
  • Webinars en trainingen om je te leren

Consultancy Multivers

Naast het verlenen van de beste service voor onze Multivers klanten, zijn wij in staat om alle consultancy vraagstukken te beantwoorden door één van onze gespecialiseerde Multivers consultants.

Onze consultants werken op afstand óf komen naar wens bij je op locatie. Ze installeren en implementeren de software. Aansluitend krijg je instructies, zodat je goed kunt omgaan met het (aangepaste) proces.

Multivers training

Multivers blijft continu in beweging, software verandert en handelingen worden makkelijker en nieuwe functionaliteiten komen erbij. Daarom raden wij aan om nieuwe medewerkers te trainen in het gebruik van Multivers, maar ook bestaande gebruikers up-to-date te houden.

Medewerkers gaan direct efficiënter gaan werken, kennen de mogelijkheden van Multivers. Dit leidt tot meer grip op data en een effectievere bedrijfsvoering!

Wij geven in company trainingen op maat, zodat de inhoud volledig is afgestemd op je wensen en behoeften.

Bel ons: 0493 680681

Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar
van 8.30 uur – 12.30 uur. Daarna kun je een
e-mail sturen naar service@unidis.nl.

Op werkdagen zijn we van 8.30 uur –
17.00 uur aanwezig om je van 
support te voorzien.

Service Portaal

Supportvraag indienen, jouw lopende vragen inzien en documentatie raadplegen.