Iedereen heeft zo zijn vaardigheden en specialiteiten. Voor de meeste daarvan is goed gereedschap nodig. Tegenwoordig bestaan veel van die gereedschappen uit automatisering (hoewel het dan ineens een ‘tool’ genoemd wordt).

We leven in een tijd waarin veel verwacht wordt van mensen. Klanten leggen de lat hoog, terwijl intern het beheersen van de kosten nauw luistert. Een inlog in Unit4 Multivers kan je medewerkers in staat stellen om veel meer te doen. Door de afbakening in rollen & rechten zorg je er voor dat het gereedschap past bij de functie en het niveau van je medewerker(s).

Een paar voorbeelden:

Inkoop

Inkopen is een kwestie van het verleden en de toekomst combineren: hoeveel kochten we altijd van bepaalde artikelen en voor welke prijs? Wat hebben we de komende tijd nodig gezien onze verkopen en lopende offertes? Hoe sneller deze cruciale informatie in het systeem zit, hoe scherper je kunt inkopen.

Verkoop

Klanten willen geholpen worden met hun vraag. Snel, correct en het liefst door de eerste medewerker die ze spreken (zonder doorverbinden). Door je medewerkers toegang te geven tot klantgegevens, lopende orders en offertes en bestelhistorie vergroot je de kans dat een klant bij het eerste contact 100% geholpen wordt.

Cash flow

Het beheersen van de balans tussen inkomende en uitgaande geldstromen is een van de dagelijkse uitdagingen voor ondernemers en administrateurs. Als naast de aanmaningen ook debiteuren-contacten goed worden bijgehouden en je medewerkers ze in kunnen zien/aan kunnen maken, dan is de kans op snelle betaling veel groter. En dat geeft ruimte om te ondernemen…

Persoonlijke effectiviteit

Wie door een slimme Persoonlijke assistent of een Management Assistent geholpen wordt, is beter in staat om op tijd de juiste acties te ondernemen. Als die acties bovendien inzichtelijk zijn voor collega’s is het veel gemakkelijker om zaken van elkaar over te nemen en slagvaardig te zijn.

Kort en concreet betekent deelname van medewerkers in je administratieve kernsysteem Unit4 Multivers onder andere:

  • Minder Excelsheets en dubbel vastleggen van gegevens;
  • Een veel actuelere administratie, betere en snellere beslissingen nemen;
  • Betere klantenservice door beter geïnformeerde medewerkers;
  • Snellere betaling van verkoopfacturen;
  • En… blije medewerkers, omdat je ze in staat stelt om hun werk beter te doen.