Meer met Multivers in 30 minuten

Spijker je kennis bij via onze gratis webinars

Als vaste klant werk je dagelijks in Multivers. Aan het begin van 2024 hebben we een groot aantal Multivers klanten gevraagd wat ze nog zouden willen (bij)leren over het programma. Hieruit bleek dat er enkele onderwerpen zijn die wat extra aandacht kunnen gebruiken. Over deze onderwerpen geven we komende maanden drietal webinars, die jij gratis bij kunt wonen!

Telebankieren op 11 maart
Aangifte btw en opgaaf ICP op 8 april
Management Assistent op 13 mei

Dit kun je verwachten tijdens de 30 minuten durende webinars:

  • – Het proces wordt doorlopen
  • – Handige tips!
  • – Vragen en antwoorden.

Meld je hieronder aan voor de webinars!

 

Dit webinar staat volledig in het teken van telebankieren en biedt jou heldere en praktische informatie waarmee je direct aan de slag kunt.

Hier is wat je kunt verwachten:

  • Slim en gemakkelijk facturen betalen: Ontdek hoe je met Multivers op het juiste moment en zonder gedoe jouw betalingen kunt regelen.
  • Efficiënt je afschriften boeken: Leer hoe je ingelezen elektronische  bankmutaties eenvoudig kunt inlezen en verwerken.

 

Dit webinar draait volledig om de aangifte van de btw en de opgaaf ICP. We weten allemaal hoe belangrijk het is om dit goed en op tijd te regelen. Met Multivers maken we dit niet alleen eenvoudiger, maar zorgen we er ook voor dat alles voldoet aan de Nederlandse wet- en regelgeving.

Wat kun je van dit webinar verwachten?
– Waar vind je de instellingen en waar leg je de basisgegevens vast. Een goede basis is namelijk erg belangrijk!
– We laten zien hoe je de elektronische btw aangifte uitvoert
– We doorlopen het proces van de opgaaf ICP


De assistenten van Multivers staan centraal in dit laatste webinar: de  Management Assistent en de Persoonlijke Asssitent. Met deze handige functionaliteit binnen Multivers kun je veel taken eenvoudiger maken en efficiënter werken. We laten je zien hoe je deze assistenten optimaal kunt inzetten om je werkprocessen te stroomlijnen. Wat is handig om van te voren te weten?

Wat komt er aan bod?
– Hoe kan de Persoonlijke Assistent je helpen?
Ontdek hoe je meer overzicht en gemak creëert.
– Welke functies biedt de Management Assistent?
We nemen je stap voor stap mee langs de statistieken en kengetallen.

Praktische informatie

  • Duur: +/- 30 minuten
  • Interactief: Stel je vragen live via de chat! Onze medewerkers staan klaar om je van antwoorden te voorzien.


En na het webinar?

Heb je na afloop nog vragen? Geen probleem! Je kunt ons altijd bereiken via:
E-mail: service@unidis.nl
Telefoon: 0493-680681

Mis het niet en meld je aan!

Wil je meer grip krijgen op je processen en jouw administratie naar een hoger niveau tillen?
Schrijf je vandaag nog in en wees erbij!