Direct iemand spreken: 0493-680685

We krijgen dagelijks vragen over het werken met Unit4 Multivers Online. Hieronder twee veel voorkomende vragen en de bijbehorende antwoorden.

Inloggen lukt niet

  • Gebruikt u de Citrix Receiver 4.8? Deze versie is nodig.
  • Gebruikt u Microsoft Edge als browser? Het is inmiddels bekend dat Edge niet altijd werkt. U kunt dan Google Chrome als alternatieve browser proberen, of inloggen via de website van Aspex (https://www.aspex.be/nl/), de partij die voor Unit4 de hosting verzorgt.

E-mailen vanuit Unit4 Multivers Online lukt niet

  • Gebruikt u misschien een e-mailaccount van KPN? KPN staat niet toe dat er vanuit een derde applicatie zoals Unit4 Multivers Online gemaild wordt via hun accounts. Als u geen andere account heeft kunt u een Gmail of Hotmail adres aanmaken.
  • In uw e-mailserver moet relay toegestaan worden en/of het ip-adres van de Aspex SMTP mailserver 195.85.246.11 toegelaten worden. Dit geldt zowel voor een eventuele eigen e-mailserver als ook voor extern gehoste e-mail, zoals Office365. Dit soort instellingen wordt meestal door een systeembeheerder gedaan.

 

Meer tips en trucs?

Kijk op onze support pagina.