Direct iemand spreken: 0493-680685

U heeft waarschijnlijk regelmatig contact met onze Servicedesk. Maar hoe steekt onze Servicedesk in elkaar , hoe gaan we te werk, wat mag u verwachten en op welke manieren kunnen we u helpen. We lichten dit graag even toe. 

Onze Servicedesk mensen

Onze mensen van de Servicedesk hebben ieder een eigen achtergrond en specialiteit. We hebben een aantal collega’s die veel technische affiniteit hebben en goed kunnen helpen met bijvoorbeeld installaties en Unit4 TaskManager. Daarnaast hebben we een aantal collega’s met een sterke administratieve achtergrond die juist goed kunnen helpen bij vragen over aangiftes en boekingen. De gedeelde achtergrond van allen is in ieder geval certificering vanuit Unit4 voor Unit4 Multivers consultancy en waar nodig voor oplossingen zoals TaskManager.

Wilt u eens zien wie u aan de lijn krijgt? Kijk eens op deze pagina: Het Unidis Team. Verder vinden we het altijd leuk om persoonlijk kennis te maken. U bent van harte welkom voor een bezoek. Als u van tevoren even belt weten we zeker dat er genoeg tijd is om u rond te leiden.

Miriam   Nick   Marcel Slangen   JohnMarcel Coenen   May

Vastlegging van vragen

Uw vragen komen bij ons binnen via de telefoon, per e-mail en via het Unidis Service Portaal. Om te zorgen dat we een goed overzicht hebben worden al uw meldingen in één centraal systeem vastgelegd. In dit systeem wordt ook alle communicatie vastgelegd, zodat er zo min mogelijk afhankelijkheid is van de aanwezigheid van specifieke collega’s. Verder registreren we wat de status is zodat we weten of iets in behandeling is bij bijvoorbeeld Unit4, of dat we wachten op input van uw kant. Als een vraag niet onder het telefonisch ondersteuningsabonnement valt geven we u de kosten aan en maken we een afspraak voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Wilt u nog eens nalezen wat er wel en niet in het ondersteuningsabonnement zit? Op deze pagina vindt u alle informatie: Unidis Servicevormen en -voorwaarden.

Door de dag heen

Ieder dagdeel hebben we twee collega’s die verantwoordelijk zijn voor de binnenkomende telefoon en één die verantwoordelijk is voor binnenkomende e-mail en portalberichten. Samen hebben zij dus overzicht over alles wat er binnenkomt. Ze bepalen op basis van dit totaalbeeld de prioriteiten en stemmen de inzet af van de andere drie Servicedesk collega’s. Door de afwisseling van ‘hoog’ en ‘laag’ in de lijn te plannen heeft iedere Servicedesk medewerker de nodige tijd voor vragen die meer uitzoekwerk vragen.

Hoe stellen wij onze prioriteiten?

Een misverstand wat we vaak tegenkomen is dat telefonische meldingen een hogere prioriteit zouden krijgen dan meldingen per e-mail. Dat is niet het geval. We beoordelen hoeveel hinder uw bedrijfsproces heeft. Iemand die per e-mail een vraag neerlegt die zwaar weegt, bijvoorbeeld omdat de orderstroom stilstaat, zal met die melding een hoge prioriteit krijgen. U hoeft dus niet per sé te wachten als het druk is aan de telefoon (bijvoorbeeld einde jaar/begin nieuw boekjaar)! Als u ons Service Portaal gebruikt in plaats van e-mail heeft u meteen de gelegenheid om in de kennisbank te kijken.  Misschien staat uw antwoord er al tussen.


Ontwikkeling

Zoals hierboven al genoemd zijn we bezig met onze kennisbank. Hoewel deze goed groeit is het een voortdurende uitdaging om deze actueel en compleet te houden. Uw feedback is zeer welkom zodat we onze inspanningen kunnen richten. Verder vragen we ons af of een nieuwsbrief in alle gevallen een goed medium is. In plaats van eens per drie maanden een nieuwsbrief zouden we misschien beter continu korte actuele berichten kunnen geven via social media. Hoe denkt u hierover? We horen graag wat voor informatie u van ons verwacht en hoe u die het liefste zou willen ontvangen.

Op welke manieren kunt u uw vragen stellen?

  • Unidis Service Portaal: op het Service Portaal kunt u snel uw vraag stellen en heeft u actueel inzicht in de status. Hierbij hoeft u geen onnodige tijd te besteden aan het bellen of wachten. Daarnaast biedt het portaal een kennisbank met tips en trucs. Neem eens een kijkje.
  • E-mail: u kunt uw vragen ook e-mailen naar service@unidis.nl, uw e-mail wordt dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.
  • Telefonisch: u kunt uiteraard ook bellen naar onze Servicedesk 0493-680681. U wordt dan spoedig te woord gestaan, in enkele gevallen wordt u later teruggebeld.