Ontvang je geen bankmutaties meer via de Rabo Boekhoudkoppeling en/of krijg je een foutmelding bij het maken van een betaalopdracht voor de Rabo Boekhoudkoppeling?

Dit komt doordat de koppeling per ongeluk op inactief is gezet. Dit kun je herstellen door de volgende stappen te volgen:

  • Log in op Boekhoud Gemak via start.boekhoudgemak.nl
  • Selecteer de juiste administratie
  • Ga haar het dashboard, tegel liquide middelen, en druk op details
  • Druk op de 3 puntjes achter de IBAN en kies voor beheer koppeling -> afmelden
  • Doorloop de stappen in de Rabobank om de koppeling af te melden
  • Keer terug naar het dashboard, tegel liquide middelen, details en druk op instellen bankkoppeling om de koppeling te heractiveren.

Hierna ontvang je weer bankmutaties en kun je weer betaalopdrachten aanmaken. Kun je de koppeling niet afmelden, dan ontvangen wij graag je IBAN op service@unidis.nl. We zullen Exact vragen om je koppeling op te heffen en je ervan op de hoogte brengen wanneer dat is voltooid.