Direct iemand spreken: 0493-680685

Administratieve Basis Controle

In een ideale situatie komen rapportages met één druk op de knop uit uw pakket en loopt alles feilloos in elkaar over. Er wordt geen dubbel werk gedaan en heeft u meerdere administraties dan zijn deze in de basis gelijk. Zo komt niemand voor verrassingen te staan en haalt u maximaal rendement uit uw Unit4 Multivers bedrijfssoftware. Met de Administratieve Basis Controle willen wij u helpen om tot een ideale situatie te komen waarin een volledige en correct gevulde administratie vanzelfsprekend is.

Voor accountantskantoren én MKB bedrijven

De ABC Scan voeren wij uit op administraties van accountantskantoren en MKB- bedrijven. In de basis is voor elke onderneming de administratie hetzelfde, toch zijn er ook specifieke verschillen. Wilt u weten wat de ABC Scan voor úw onderneming inhoud? Download dan de whitepaper.

Enkele voordelen voor accountants

Centrale aanpassingen rekeningsschema

Gegevens in de Unit4 Management Monitor altijd actueel en betrouwbaar

Online samenwerken tastbaar

Adviesrol kan worden uitgebouwd

Enkele voordelen voor MKB

Efficiënter werken

Mogelijkheid invullen klantwensen

Verder optimaliseren

Maximaal gebruik maken van uw huidige software

Whitepaper

Meer informatie over de Administratieve Basis Controle? Download de whitepaper.

Specialist: Marion Welten

In slechts 6 stappen uw administratie optimaal en afgestemd op uw ondernemersdoelstellingen

We helpen u graag om voor uw bedrijf, uw medewerkers en uw klanten de ideale werksituatie te realiseren. Geen dubbel werk, alles loopt feilloos in elkaar over en niemand komt voor verassingen te staan. Onze consultant analyseert uw huidige werkwijze en met een verbeterplan maken we de weg naar de ideale situatie zeer concreet.

Kennismakingsgesprek

De adviseur zal aan het begin van de dag een uurtje van uw tijd vragen om een vragenlijst door te nemen. Deze vragen gaan dieper in op uw huidige werkwijze en zijn bedoeld om kennis te maken met elkaar.

U

Onderzoek back-up

Met dit onderzoek wordt vooral gekeken naar de juistheid en volledigheid van de basisinrichting  en de mate waarin gebruik gemaakt wordt van de mogelijkheden.

l

Beschrijven huidige situatie

Na een grondig onderzoek van de back-up heeft de consultant een goed beeld van de huidige situatie. De bevindingen uit het gesprek en de back-up worden vertaald naar een beschrijving van de huidige werkwijze binnen uw bedrijf

b

Verbeterplan opstellen

Na het beschrijven van de huidige situatie zal de consultant een verbeterplan opstellen. Dit plan zal in fases en in hapklare brokken gerapporteerd worden. Zo is het mogelijk om stapsgewijs de verbeteringen door te voeren.

 

Bespreken van verbeterplan

Onze consultant zal het verbeterplan persoonlijk met u doornemen. U bepaalt op basis van uw wensen het vervolg.

Verbeteringen doorvoeren

Het verbeterplan vraagt om een concrete aanpak. Ook de kosten en besparingen zijn concreet. U bepaalt wat in welke volgorde wordt aangepakt en of u dit zelf uitvoert of uitbesteedt.

 

Wilt u meer informatie of advies op maat? Ik help u graag.

Neem contact met mij op voor een vrijblijvend gesprek.

Marion Welten

Consultant

0493-680681

Download hier de whitepaper

Vul uw gegevens in en ontvang direct de whitepaper.