Direct iemand spreken: 0493-680685

Administratieve Basis Controle voor uw kantoor

In een ideale situatie komen rapportages met één druk op de knop uit uw pakket en loopt alles feilloos in elkaar over. Er wordt geen dubbel werk gedaan en administraties zijn in de basis gelijk, zodat niemand binnen uw kantoor voor verrassingen komt te staan. Met de Administratieve Basis Controle willen wij u helpen om tot een ideale situatie te komen waarin een volledige en correct gevulde administratie vanzelfsprekend is.

Online samenwerken wordt tastbaar

 

 

Administratieve stamgegevens zijn altijd gelijk

 

 

Centrale aanpassingen rekeningsschema

Adviesrol kan worden uitgebouwd

 

 

Feilloos overstappen met alle administraties naar de Unit4 Cloud

 

 

Gegevens in de Unit4 Management Monitor altijd actueel en betrouwbaar

Whitepaper ABC

Meer informatie over de Administratieve Basis Controle (ABC) voor uw kantoor? Download de whitepaper.

Specialist: Marion Welten

In 6 stappen naar de ideale situatie

We helpen u graag om voor uw kantoor, uw medewerkers en uw cliënten de ideale werksituatie te realiseren. Onze consultant analyseert uw huidige werkwijze en met een verbeterplan maken we de weg naar de ideale situatie zeer concreet.

Kennismakingsgesprek

De adviseur vraagt een uurtje van uw tijd om samen een vragenlijst door te nemen. Deze vragen gaan dieper in op uw huidige werkwijze en zijn bedoeld om kennis te maken met elkaar.

N

Controle standaard administratie

Met deze controle wordt vooral gekeken of de standaard administratie in de basis volledig is. Zaken die hierbij bijvoorbeeld aan bod komen zijn relatiecodes, inrichting van de btw-scenario’s, rubriceringen en kengetallen.

N

Controle cliënt administratie

Vervolgens analyseert de consultant enkele cliëntadministraties om te bepalen in hoeverre deze voldoen aan jullie ‘standaard’.

l

Beschrijven huidige situatie

Door bovenstaande stappen uit te voeren zal de consultant een goed beeld hebben van de huidige situatie. De bevindingen worden vertaald naar een beschrijving van de huidige werkwijze binnen het kantoor. Daarbij wordt aangegeven welke zaken niet volledig zijn.

b

Verbeterplan opstellen

Na het beschrijven van de huidige situatie zal de consultant een verbeterplan opstellen. Dit plan zal in fases en in hapklare brokken gerapporteerd worden. Zo is het mogelijk om stapsgewijs de verbeteringen door te voeren.

 

Verbeteringen doorvoeren

Het verbeterplan vraagt om een concrete aanpak. De kosten en besparingen zijn concreet. U bepaalt wat in welke volgorde wordt aangepakt en of u dit zelf uitvoert of uitbesteedt.

 

Wilt u meer informatie of advies op maat? Ik help u graag.

Neem contact met mij op voor een vrijblijvend gesprek.

Marion Welten

Consultant
0493-680681

Wat klanten over ons zeggen

“Met de Administratieve Basis Controle (ABC) heeft Unidis de werkwijze van Kab doorgelicht, een rapport opgesteld en aanbevelingen gegeven. Hierdoor hebben we deze grote sprong voorwaarts kunnen maken.”

Vincent Otterloo

Accountant - Partner, Kab Accountants & Belastingadviseurs

“Met de ABC heeft Unidis de financiële administratie bij Schreurs Accountants & Adviseurs doorgelicht op standaardisering.Volgens directeur Hans Schreurs jr. bevestigt de ABC de juiste werkwijze van zijn kantoor.“

Hans Shreurs

Assistent Accountant, Schreurs Accountants & Adviseurs

“Door de ABC laat je iemand van buiten in je keuken kijken. Die ziet vervolgens zaken waar wij niet direct aan denken, maar die wel positieve gevolgen hebben voor onze werkwijze.”

Jasper Exters

Vennoot, OOvB adviseurs en accountants

Download hier de whitepaper

Vul uw gegevens in en ontvang direct de whitepaper.